A Dunaharasztin vagy Taksonyban de a járásban élők alapvetően a szigetszentmiklósi irodát tudnák használni, így az adóhatóság szerkesztőségünknek küldött közleményében bejelentett döntése érinti a környéken lakókat.
Cegléden, Érden, Vácon, valamint a budapesti központi ügyfélszolgálatokon és a Kormányablakokban működtetett NAV-ablakoknál (Gyál, Pilisvörösvár, Szentendre, Szob) zavartalan a nyitvatartás. A NAV továbbra is ütemezetten fogadja ügyfeleit; az ügyféltérben egyszerre csak annyi ügyfél tartózkodhat, ahány ügyfélszolgálati ablak nyitva van. Érdemes időpontot foglalni a NAV honlapján (www.nav.gov.hu) a kapcsolat/ügyfélszolgálati időpont foglalása menüpontban. Időpontot foglalni csak a központi ügyfélszolgálatra, és a NAV-ablakokhoz lehet.
Mivel az adóügyek többsége elektronikusan is intézhető, ezért azt kérik Öntől, hogy elektronikus vagy telefonos ügyintézést válassza!
Az interneteléréssel nem rendelkező ügyfelek a 1819-es telefonszámon is foglalhatnak időpontot. Az Ügyféltájékoztató és Ügyintéző Rendszer a 06 (80) 20-21-22 telefonszámon érhető el, használata regisztráció (a TEL adatlap kitöltése és beküldése) után, ügyfélazonosító számmal lehetséges.