A szerelvény a kínai Hebei tartománybeli Sicsiacsuang szárazföldi kikötőből indult, az Erenhot határátkelőn lépett be Mongóliába, majd Oroszországon, Fehéroroszországon, Lengyelországon és Csehországon keresztül jut el Budapestig a Kína–Európa vasúti cargo fő útvonalán, írja a Magyar Nemzet a Railfreight.com cikkére hivatkozva. Az igencsak hosszú úton napelemeket és tartozékaikat szállítja a vonat, egyéb exportáruk mellett. A szerelvény célpontja a BILK budapesti intermodális terminál.
A Kína–EU konténervonatok száma az év első felében 7514-re nőtt, míg a szállított konténerek száma 724 ezer a kínai külügyi adatok alapján – tette közzé a Globaltimes.com. A Kínai Kereskedelmi Minisztérium azt közölte, hogy a Kína és az EU közötti kereskedelem az árfolyam-ingadozások ellenére is bővült idén.