Magyarország első, teljes kínálatot biztosító online jegyértékesítő felülete idén decembertől teljesen megújul: az új Elvira már a vasúttársaság egységes jegyértékesítési rendszerében működik majd, összekötve a MÁV mobilalkalmazással is, így akár egy regisztrációval, de önállóan is használhatják az utasok mindkettőt, áll a MÁV-csoport szerkesztőségünkhöz eljuttatott közleményében.
A régi jegyértékesítési rendszerben található adatok kezelése, az új felület élesítése december 13-ig megtörténik, az átállás egyik lépcsőjeként december 3-tól a felület működését egyelőre korlátozott számú felhasználó tesztelheti a próbaüzem keretében. Első körben ötszázan próbálhatják ki az új rendszert.
Az új Elvira használatakor a legszembetűnőbb változást a letisztult kezelőfelület nyújtja. A másik kiemelt fejlesztés, hogy a MÁV applikációval közös felhasználói fiókot használhatnak a felhasználók, így az új Elvirán megvett jegy a MÁV appban is megjelenik, valamint e-mailben is megkapja pdf formátumban. Ezáltal a jegyet letölthetik, kinyomtathatják, vagy továbbíthatják annak, akinek a nevére szól. A vásárláshoz és az utazáshoz szükséges adatokat egyetlen felületen kezelheti, szükség esetén módosíthatja.
Bármelyik felületen kezdeményezhetnek az utasok jegyvisszatérítés az online vásárolt jegyekre, ha a vásárlási feltételeknél ez a lehetőség nem volt kizárva. A felhasználók az elmentett számlázási- és bankkártya adataikat is használhatják a webes és az applikációs felület esetében is. Az új Elvirán a nemzetközi jegyek is folyamatosan válnak elérhetővé a legnépszerűbb úticélokra.