A projektet a Pest Vármegyei Kormányhivatal valósítja meg konzorciumban a Közigazgatási és Területfejlesztési Minisztériummal, az IdomSoft Zrt.-vel, a Nemzeti Infokommunikációs Szolgáltató Zrt.-vel, valamint a Digitális Kormányzati Fejlesztés és Projektmenedzsment Kft.-vel.
A fejlesztés lényege, hogy a területi közigazgatás rendszerében egy helytől független és időben a legmegfelelőbb elérésű virtuális kormányablak szolgáltatás jöjjön létre. Itt ügyintéző bevonásával segítenék az állampolgárom ügyintézését, akár otthonról. A kialakítandó felület rendelkezik majd állampolgári és ügyintézői felülettel, valamint videós azonosítással is.
A tervezett szolgáltatás átmenetet képez a személyes ügyintézés, valamint a végső célként megfogalmazott digitális ügyintézés között és képes lesz olyan ügyfeleket is az online tér irányába terelni, akik valamely élethelyzetből adódóan személyesen intéznék az ügyeiket, áll a közleményben. A vállalás szerint a szolgáltatás legkésőbb 2027. augusztus végén kezd majd működni.