Iskolai kampány indult a tejfogyasztásért

//Tóth Gábor
tej_kampany_iskolak_freepik_kristina_igumnova_20200118

Képünk illusztráció, forrás: freepik / Kristina Igumnova

„Van itthon tej” elnevezéssel ismét útnak indította iskolai edukációs kampányát a Tej Terméktanács, amelynek célja a tejfogyasztás népszerűsítése, valamint a tej pozitív élettani hatásainak bemutatása a gyermekek számára.

A mintegy 100 általános iskolában megrendezett programban úgynevezett  élményállomásokat alakítanak ki. Itt mutatják be a a kicsiknek és nagyoknak, hogyan kerül a tej az istállókból vagy a réten legelő tehenektől a boltok polcaira. Az edukációs kiállítás során – egy dietetikus által tartott előadást követően – izgalmas, érdekes játékokon keresztül ismerkedhetnek meg a gyermekek a tej- és tejtermékek fogyasztásának előnyeivel.

A program kiemelt célja, hogy ösztönözzön a hazai tej és tejtermékek fogyasztására, az egészségtudatos táplálkozásra az iskolai keretek között is, hiszen az itt szerzett ismeretek jobban beépülnek a gyermekek mindennapi táplálkozási kultúrájába, ezáltal szokásukká válik a tejivás és a tejtermék fogyasztás, áll a Tej Szakmaközi Szervezet és Terméktanács közleményében.

 

(via: tejtermék.hu)