Az intézmény belső tere teljesen átalakult, nyitott, emberközelibb, családiasabb hangulatot áraszt. Az ügyfelek így kényelmesebben, és intimebb környezetben tudnak egyeztetni a pénzintézet szakértőivel.
Galovics Gábor az OTP Bank Budapesti Régiójának régióvezetője köszöntőjében kiemelte, hogy a bank kiemelt céljának tekinti a digitalizációs fejlesztéseket, az állandóan és önállóan elérhető banki szolgáltatásokat, azonban az is fontos, hogy a bankfiókokban személyesen is elérhetőek legyenek szakértőik, akikkel így személyes, bizalmi kapcsolat alakítható ki.
A régiós vezető az idén 75 éves OTP Bank európai viszonylatban is jelentős pénzügyi cégként határozta meg, amely 12 országban – ötben piacvezetőként – 17,5 millió ügyfelet szolgál ki. A társaság ennek megfelelően dolgozta ki vállalati stratégiáját.
Karl József Dunaharaszti alpolgármestere a megnyitón felidézte, hogy emlékeiben még él, a 40 esztendővel ezelőtti, más helyszínen álló, korábbi bankfiók. Emlékeztetett, hogy a lakosságnak, a gazdasági és a pénzügyi élet szereplőinek, valamint az önkormányzatoknak is nagy szükségük van a stabil, kiszámítható jövőképre, tervezhetőségre, pénzügyi biztonságra.