A Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal (MEKH) arra kéri az ügyfeleket, hogy ügyeiket digitális platformokon, az az online, telefonon, illetve e-mailben intézzék.
Az ügyfélszolgálaton dolgozó munkatársak és az ügyfelek egészségvédelme érdekében a korlátozások feloldásáig az ügyfelek a személyes ügyintézés helyett a digitális platformokat, – a telefonos, az online és az e-mail formákat használhatják, ahol a szolgáltatók munkatársai továbbra is mindenben állnak rendelkezésre.
Az előre fizetős mérő egyenlegét személyes ügyintézés formájában feltöltő földgázfogyasztók a feltöltést az ügyfélszolgálatokon kialakított ügyeleti rendben végezhetik el. Az ügyintézés ügyeleti rendjéről a szolgáltatók honlapjukon, telefonon és e-mailben adnak tájékoztatást.
A szolgáltatók aktuális információit itt a nevükre kattintva érheti el:
Az Északdunántúli Vízmű Zrt. közleményben adta hírül, hogy 2021. március 8-tól előreláthatólag 2021. március 22-ig bezárják az összes ügyfélszolgálati irodájukat. Ügyeket intézni online, vagy telefonon tud.
Telefon: 06 80 555-222
Web (vízcenter): https://vizcenter.hu/edv/
E-mail: ugyfelkapcsolat@edvrt.hu
Posta: 2801 Tatabánya, Pf.: 117.