Hétfőtől zárva lesznek az energia- és közmű-szolgáltatók ügyfélszolgálatai

//Tóth Gábor
Képünk illusztráció. forrás: freepik / sanivpetro
A koronavírus járvány miatti védelmi intézkedések ideiglenes szigorításáról szóló pénteki kormányrendelet érinti az energia- és közműszolgáltatók ügyfélszolgálatainak működését is. A személyes ügyintézés a korlátozások alatt szünetel.

A Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal (MEKH) arra kéri az ügyfeleket, hogy ügyeiket digitális platformokon, az az online, telefonon, illetve e-mailben intézzék.

Az ügyfélszolgálaton dolgozó munkatársak és az ügyfelek egészségvédelme érdekében a korlátozások feloldásáig az ügyfelek a személyes ügyintézés helyett a digitális platformokat, – a telefonos, az online és az e-mail formákat használhatják, ahol a szolgáltatók munkatársai továbbra is mindenben állnak rendelkezésre.

Az előre fizetős mérő egyenlegét személyes ügyintézés formájában feltöltő földgázfogyasztók a feltöltést az ügyfélszolgálatokon kialakított ügyeleti rendben végezhetik el. Az ügyintézés ügyeleti rendjéről a szolgáltatók honlapjukon, telefonon és e-mailben adnak tájékoztatást.

A szolgáltatók aktuális információit itt a nevükre kattintva érheti el:

Az Északdunántúli Vízmű Zrt. közleményben adta hírül, hogy 2021. március 8-tól előreláthatólag 2021. március 22-ig bezárják az összes ügyfélszolgálati irodájukat. Ügyeket intézni online, vagy telefonon tud.

Telefon: 06 80 555-222
Web (vízcenter): https://vizcenter.hu/edv/
E-mail: ugyfelkapcsolat@edvrt.hu
Posta: 2801 Tatabánya, Pf.: 117.

(MEKH, ÉDV Zrt.)