Ráckevén december 15-én tudják utoljára személyesen intézni adóügyeiket, ezt követően ugyanis bezár a NAV ügyfélszolgálata. Ezután a központi ügyfélszolgálaton, valamint a szigetszentmiklósi és a dabasi kirendeltségeken várják ügyfeleket, áll a NAV szerkesztőségünknek küldött közleményében.
Az adóügyek döntő többsége online is intézhető, ezért érdemes elektronikus vagy telefonos ügyintézést választani, elkerülve a személyes megjelenést és a sorban állást.
Időpontot foglalni a központi ügyfélszolgálatra és a NAV-ablakokhoz lehet, a NAV honlapján a kapcsolat/ügyfélszolgálati időpont foglalása menüpontban.
A 1819-es telefonszámon ügyintézés mellett időpont is foglalható. A telefonos ügyintézéshez továbbra is ügyfél-azonosító szám (PIN-kód) szükséges. Ezt változatlanul a TEL-jelű adatlapon lehet igényelni, legegyszerűbben az Online Nyomtatványkitöltő Alkalmazásban.