A 24.hu cikke szerint a panaszokat már nem fogadta telefonon az áramszolgáltató hibabejelentője. Arra hivatkoztak, hogy sok van belőlük, online viszont működik a hibabejelentés. Rendre ki is mennek a cég munkatársai, változást azonban nem észleltek az érintettek, írja a lap.
Az érintett települések polgármesterei az ELMŰ első emberét vonták kérdőre levelükben a probléma mérete és a megoldás hiánya miatt. Közölték, hogy az utóbbi időben már napi rendszerességgel lehetett tapasztalni a pillanatnyi áramszüneteket. Az ügyfélszolgálat több esetben a fogyasztókra akarta lőcsölni a megoldás terhét, mondván: vegyenek szünetmentes áramforrást. A polgármesterek megjegyzik továbbá, hogy heti, havi egyszeri áramkimaradás elfogadható lenne, de a napi 1-5-szöri nem tolerálható.
A 24.hu az ELMŰ kommunikációs igazgatóját, Boros Norbertet idézi, aki elmondta, hogy a polgármesterekkel szerdán egyeztettek, és közös bejárást is tartottak a cég szakértőivel. Az ELMŰ szerint az ilyen problémákat a leggyakrabban a benövő faágak okozzák. Így most megkeresik ezeket a növényeket, és egy-két napon belül rendezik a helyzetet.
(24.hu)