Kiss Gergely jegyző közleménye szerint a COVID-19 koronavírus fertőzés terjedésének lassítása érdekében, határozatlan ideig, a Hivatal munkarendjét megváltoztatták!
Ez azt jelenti, hogy online rendszerre álnak át, tehát március 18. napjától visszavonásig otthoni munkavégzésre kötelesek az érintettek.
Magyarul, ha elintézni valója van a Polgármesteri hivatalban, akkor az ügyintézőket telefonon, vagy bármilyen más elektronikus kommunikációs eszközön keresztül fogja elérni. A telefonszámokat és az email címeket megtalálja a Város honlapján közzétett tájékoztatóban.
Személyes ügyintézés ez után csak KÜLÖNÖSEN INDOKOLT esetben lehetséges, ügyeleti rendben!
anyakönyvvezető: pénteki napokon 8-12 óráig
szociális ügyintéző: szerdán 8-12 óráig
titkárság: minden munkanapon 8 – 12 óráig
Az épületbe kizárólag szájmaszkban, kézfertőtlenítést követően, a rendész előzetes tájékoztatását követően lehet belépni.
(dunaharaszti.hu)