Sok ügyfélszolgálat tér át ismét az online ügyintézésre

//Berényi Attila
Képünk illusztráció, forrás: freepik / wavebreakmedia_m
Egymás után jelentik be a hivatalok, és szolgáltatók, hogy újra online lehet ügyeket intézni náluk, vagy legalábbis időpontfoglalás nélkül nem is érdemes elindulni az ügyfélszolgálatokhoz. Összeszedtük a tudnivalókat.

Dunaharaszti Polgármesteri Hivatal:

Az ügyintézés ismét emailban, vagy telefonon történik. A személyes ügyintézést korlátozták, és csak telefonon egyeztetett időpontban lehet élni a lehetőséggel. A jegyző döntéséről itt írtunk korábban, és a cikkben megtalálja az egyes ügyintézők elérhetőségét is.

Okmányiroda, kormányablak:

Az okmányok intézéséhez időpontfoglalásra van szükség. Erről itt olvashat. Egyébként a veszélyhelyzet alatt lejáró dokumentumok (személy, lakcímkártya, jogosítvány, autó műszaki), a rendkívüli jogrend lejártát követő 60 napig lesznek érvényesek. Ennek részleteit itt találja meg.

Északdunantúli Vízművek Zrt.:

A vízszolgáltató irodáiban csak előzetes időpontegyeztetés esetén van lehetőség személyes ügyintézésre, de ez a szolgáltató is leginkább a telefonos, elektronikus vagy levélben történő ügyintézést ajánlja. Erről itt olvashat részletesen.

MULTI-DH Nonprofit Kft. (az ÉTH hulladékkezelő alvállalkozója):

Határozatlan ideig szünetel 2020.november.16.-tól a Dunaharaszti, Fő út 46. alatti ügyfélszolgálaton a személyes ügyintézés. Aki ragaszkodik ahhoz, hogy személyesen intézkedjen, az a 1201 Budapest, Attila u. 62. alatti központban tud ezzel a lehetőséggel élni, de ott is csak előzetes időpont egyeztetéssel, derül ki az önkormányzat honlapján megjelent közleményben. A cég az elektronikus lehetőségeket ajánlja mindenki figyelmébe:
Tel.: +36 30 665 4021
Email: ugyfelszolgalat@multiszint.hu
www.eth-erd.hu   www.multiszint.hu

TIGÁZ:

A szolgáltató irodáit az ügyfelek kizárólag időpontfoglalás után látogathatják!

Előzetes időpontfoglalás:
https://www.tigaz.hu/kapcsolat/ugyfelszolgalat
+36 80 180-380

Az időpontra érkező ügyfeleket arra kérik, hogy sorszám húzását követően, amennyiben az ügyfélváróban más is tartózkodik, érkezésüket jelezzék ügyintézőknek.

Kérik a pontos érkezést, a szabályos maszkhasználatot, a kihelyezett kézfertőtlenítő használatát, és azt, hogy egyedül, kísérő nélkül legyen.

Az online ügyintését hozzáférését és az ügyfélszolgálatok látogatási rendjét itt találja meg.

Elmű-Émász:

Az állandó ügyfélszolgálati irodák csütörtöki napokon 10 és 19 óra között vannak nyitva. Előzetes időpontfoglalás és a maszk használata továbbra is szükséges. Amennyiben az előzetesen lefoglalt időpont módosítása szükséges, akkor a társaság munkatársai felveszik a kapcsolatot az ügyféllel, áll a cég közleményében.

A személyes ügyintézéshez az online ügyfélszolgálaton keresztül, EnergiApp mobilapplikáción, illetve telefonon lehet időpontot igényelni.

NKM (Nemzeti Közművek):

Az NKM közleménye szerint határozatlan ideig a fővárosban és a nagyobb városokban elérhető állandó irodákban a személyes ügyintézés rendje megváltozik, azzal hogy szerdánként a korábban megszokott 20 óra helyett 19 óráig lehet ügyeket intézni. Az állandó, valamint az NKM által üzemeltetett fiókirodák továbbra is kizárólag előzetes időpont-egyeztetést követően érhetők el, ugyanakkor a postai fiókirodákban nem szükséges az előzetes időpontfoglalás.

Időpontfoglalás: www.nemzetikozmuvek.hu/idopontfoglalas

Falugazdászok:

A Nemzeti Agrárgazdasági Kamara vezetése felülvizsgálta a kamarai falugazdászok és az ügyfélfogadást végző munkatársak munkarendjét, és 2020. november 16-tól módosított ügyfélfogadási rendet vezet be. A falugazdász irodákban és ügyfélpontokon hétfőtől, 2020. november 16-tól kizárólag előzetes időpont-egyeztetés után lehet ügyeket intézni, írja a hellovidék.hu.